Jesteś tutaj > Aktualności Oferta pracy

Harmonogram odbioru odpadów na 2025 r.
Kraina rowerowa
Kraina rowerowa
Energia odnawialna w gminie Markuszów
Odnawialne Źródła Energii w Gminie Markuszów
Projekt - przebudowa  i modernizacja stacji  uzdatniania wody
Projekt - przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody
Powiat  Puławski
Powiat Puławski
Miejsca Przyjazne  Rowerom i Izby  Produktu Lokalnego
Miejsca Przyjazne Rowerom i Izby Produktu Lokalnego

Parafia  pw. św. Józefa

Parafia pw. św. Józefa

Link do Lokalnego Katalogu Firm

Lokalny Katalog Firm

Aktualności

Herb gmina Markuszów na tle biurka i osób. Opublikowano dn. 27-02-2025

Oferta pracy

Szczegóły oferty pracy ds. zamówień publicznych realizacji projektów unijnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Jednostka ogłaszająca:
Urząd Gminy Markuszów ul. Marka Sobieskiego 1 24-173 Markuszów
Data ogłoszenia:
2025-02-17
Termin składania dokumentów:
2025-03-03
Wymagane wykształcenie:
  • wykształcenie wyższe (administracja, prawo, bezpieczeństwo wewnętrzne lub pokrewne)
Wymagania związane ze stanowiskiem:
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 letni staż pracy,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, m.in. MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość przepisów w zakresie ustaw:

Prawo zamówień publicznych oraz przepisy związane; Kodeks postępowania administracyjnego; o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych; zarządzaniu kryzysowym, o obronie ojczyzny, o ochotniczych strażach pożarnych, o ochronie przeciwpożarowej, kodeksu pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;

Zakres obowiązków:
  1. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych  zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  2. Przygotowywanie dokumentacji do postępowań w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargowym oraz  protokołowanie prac komisji przetargowej,
  3. Ocena formalno – prawna składanych ofert – weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne,
  4. Sporządzanie i zawieranie umów z wykonawcami w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
  5. Zamieszczanie specyfikacji warunków zamówienia zraz z załącznikami na stronie internetowej Urzędu, oraz systemach dedykowanych do realizacji zamówień publicznych
  6. Prowadzenie korespondencji – odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych,
  7. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdania rocznego z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,
  8. Archiwizowanie dokumentacji przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne,
  9. Koordynowanie działań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych przez jednostki podległe, bieżące informowanie pracowników urzędu o zmianach w prawie zamówień publicznych.
  10. Przygotowywanie,  opracowywanie dokumentacji i koordynowanie realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych, 
  11. Prowadzenie zadań związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych. Znajomość programów, wytycznych i regulacji związanych z realizacją projektów unijnych,  wspieranie rozliczania finansowego i merytorycznego projektów;
  12. Współpraca z Państwową Strażą  Pożarną, Zarządem Wojewódzkim OSP oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przeciwpożarowej - Współdziałanie z gminnymi jednostkami OSP i Zarządem Gminnym OSP,
  13. Rozliczanie kierowców z paliwa dla samochodów i sprzętu przeciwpożarowego oraz rozliczanie kart paliwowych ciągnika gminnego,
  14. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji do ubezpieczeń jednostek OSP,
  15. Przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem szkoleń jednostek OSP
  16. Koordynowanie remontów, napraw i zakupów części zamiennych i sprzęt przeciwpożarowego.
  17. Planowanie działalności w zakresie realizacji Obrony Cywilnej
  18. Opracowanie Planu Obrony Cywilnej Gminy oraz nadzór nad opracowaniem planów OC instytucji, podmiotów gospodarczych i innych jednostek organizacyjnych,
  19. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania 
  20. Przygotowanie oraz kierowanie formacjami Obrony Cywilnej
  21. Organizowanie i prowadzenie szkolenia formacji Obrony cywilnej, a także szkolenia ludności w zakresie powszechnej samoobrony
  22. Ustalanie zadań w zakresie obrony cywilnej instytucjom, podmiotom gospodarczym i innym jednostkom organizacyjnym działającym na terenie Gminy
  23. Realizacja zadań w zakresie prowadzenia akcji kurierskiej
  24. Realizacja zadań w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych
  25. Kierowanie oraz przygotowanie ewakuacji zagrożonej ludności i koordynowanie tych działań
  26. Koordynowanie przedsięwzięć do prowadzenia akcji ratunkowej oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska
  27. Organizacyjno-rzeczowe zabezpieczenie potrzeb w realizacji przedsięwzięć Zespołu Zarządzania Kryzysowego na terenie gminy,
  28. Współpraca ze stowarzyszeniami
  29. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych i wynikających z poleceń i wytycznych Wójta Gminy jako Szefa OC Gminy oraz Wydziału Zarządzania Kryzysowego Wojewody
Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny – odręcznie podpisany,
  • życiorys zawodowy /CV/ z opisem przebiegu pracy zawodowej – odręcznie podpisany,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.  świadectw pracy oraz zaświadczenia o zatrudnieniu,  w przypadku jego trwania,
  • oświadczenie, że kandydat osiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych i nie był skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wraz z klauzulą o treści „Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”,
Warunki pracy:
  • Stanowisko urzędnicze, praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat - przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  • w zależności od potrzeb istnieje konieczność wyjścia lub wyjazdu poza stałe miejsce pracy,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
  • stanowisko pracy znajduje się na 1 piętrze budynku biurowego,
  • Miejsce pracy: Urząd Gminy Markuszów, ul. Sobieskiego 1, 24-173 Markuszów siedziba Urzędu mieści się w budynku  2 – kondygnacyjnym,
  • istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • Termin rozpoczęcia pracy:  marzec 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
  • w przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie wynosi mniej niż 6 %, pierwszeństwo w zatrudnieniu ma niepełnosprawny, jeżeli znajdzie się w gronie 3 najlepszych osób wyłonionych w postępowaniu naboru. Kandydat, który zamierza skorzystać z tego uprawnienia jest obowiązany do złożenia, wraz z dokumentami wskazanymi w ogłoszeniu naboru, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Markuszów miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %.
Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty, w zaklejonej kopercie, należy dostarczyć do Urzędu Gminy Markuszów (pokój nr 7), ul. M. Sobieskiego 1; 24-173 Markuszów, z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy ds. zamówień publicznych, realizacji projektów unijnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego” w terminie  do 3 marca 2025 r. do godz. 9.00.


Autor: Ewa Urban
Powrót
Drogi Gminne
Inwestycje Gminne
Wiryalny spacer po Gminie
Wirtualny spacer po Gminie

Nieodpłatna Pomoc Prawna

Nieodpłatna Pomoc Prawna
Video sesje
Video sesje