Szanowni Państwo, w związku z zaleceniami przekazanymi przez Prezesa Rady Ministrów w trakcie konferencji prasowej w dniu 30.10.2020 r. oraz biorąc pod uwagę raporty Ministerstwa Zdrowia o ciągłym wzroście zachorowań na COVID-19, informuję, że od wtorku 3 listopada 2020 r. w trosce o bezpieczeństwo odwiedzających urząd oraz jego pracowników wprowadzam ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów.
Mając na uwadze powagę sytuacji w jakiej się znajdujemy proszę o kontakt z Urzędem Gminy Markuszów drogą elektroniczną lub telefonicznie. Interesanci mogą składać wnioski oraz korespondencję poprzez:
- Operatorów pocztowych;
- Pocztę email – gmina@markuszow.pl;
- Za pośrednictwem platformy ePUAP
Wnioski o wydanie dowodu osobistego, odpisów aktów Stanu Cywilnego (za wyjątkiem zgłoszenia zgonu) a także inne wnioski z zakresu Ewidencji Ludności można załatwić drogą elektroniczną poprzez platformę :
Jeśli załatwienie sprawy wymaga osobistej wizyty w Urzędzie, proszę o wcześniejszy kontakt z właściwym merytorycznie pracownikiem w celu umówieniu terminu wizyty, bądź poprzez Sekretariat Urzędu Gminy Markuszów nr. tel. 81 8818072
Dane kontaktowe do Urzędu Gminy Markuszów:
Do Państwa dyspozycji przed wejściem głównym do budynku udostępniona została skrzynka podawcza, do której możecie Państwo wrzucać podania, wnioski i korespondencję
Jednocześnie przypominam o obowiązku stosowania się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia m.in. w zakresie zasłaniania ust i nosa w przestrzeni publicznej, częstą dezynfekcję dłoni oraz utrzymanie dystansu min. 1,5 m.