Bożena Tkaczyk - Żurawska
Sekretarz Gminy Markuszów
Tel: 81 881 80 04
Do zadań sekretarza gminy Markuszów należy w szczególności:
- Sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji.
- Nadzorowanie przestrzegania prawa przy załatwianiu spraw w postępowaniu administracyjnym.
- Koordynowanie wykonywania zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy.
- Wykonywanie zadań związanych z wyborami, w szczególności nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów i referendów od strony technicznej i organizacyjnej.
- Przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych, dotyczących organizacji pracy urzędu.
- Nadzorowanie i załatwianie skarg i wniosków oraz prowadzenie centralnego rejestru tych skarg.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych w urzędzie.
- Wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy wobec wójta niezastrzeżonych dla przewodniczącego rady gminy.
- Nadzór nad przeprowadzaniem służby przygotowawczej pracowników.
- Prowadzenie centralnego rejestru upoważnień i pełnomocnictw.
- Prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych.
- Dekretowanie korespondencji niezadekretowanej przez wójta.
- Nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów w urzędzie.
- Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem mienia.
- Nadzorowanie spraw związanych z kasacją zużytego sprzętu, będącego na wyposażeniu urzędu.
- Opracowywanie zakresów czynności dla pracowników.
- Kierowanie pracą urzędu w przypadku nieobecności wójta lub zastępcy wójta w ramach udzielonych upoważnień.
- Nadzór nad wprowadzaniem i treścią informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
- Wykonywanie zadań pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych.